Ambiciozan tim velikih entuzijasta

Vjerujemo da je kvaliteta temelj svakog dobrog poslovanja i uvijek joj težimo. Promišljena strategija, dobro planiranje i poznavanje tržišta omogućuju nam da vam isporučimo najbolju moguću uslugu.

Želimo Vam olakšati život te omogućiti mobilnost kroz dugoročne i kratkoročne najmove uz maksimalnu sigurnost i uštedu vremena.

Kod nas je klijent na prvom mjestu, stoga se uvijek trudimo osigurati:

Novo vozilo

Novo vozilo

Dobivate novo vozilo s malom kilometražom i odličnom opremom.
Podršku i asistenciju

Podršku i asistenciju

Svaki dan 0-24. Uvijek Vam stojimo na raspolaganju.
Minimalno vrijeme čekanja

Minimalno vrijeme čekanja

Brzo preuzimanje vozila bez gužve i čekanja u redu

Obećajemo da nećete naići na skrivene troškove jer poslujemo maksimalno transparentno. Iznos koji je naveden pri online rezervaciji ili u ponudi koju ste zaprimili, ono je što plaćate – ni kune više.

Uvijek ćemo vas rado saslušati, pomoći vam s odabirom pravog vozila i izaći Vam u susret. Fleksibilnost prema klijentima nikada ne smatramo popuštanjem već minimalnim standardom našeg poslovnog odnosa.

Što mediji kažu o nama

DOBRE VIJESTI DALEKO SE ČUJU.

Iako nam je cilj prvenstveno bio pomoći onima kojima je najpotrebnije, lijepo je znati da se naš trud cijeni. ❤️

Nakon ustupanja automobila na korištenje Gradskom društvu Crvenog križa Zagreb i Udruzi “Neuron” o nama je snimljen prilog za Vijesti Nove TV.

Kako i zašto smo se odlučili ustupiti vozila u prilogu objašnjava naš Ivan Antunović.

Znamo da nismo savršeni, ali jednog dana želimo postati prvi po kvaliteti usluge i zadovoljstvu klijenata na području Hrvatske. Zato koristimo svaku priliku za edukaciju, a svaku kritiku shvaćamo kao motivaciju i priliku za daljnja poboljšanja.

Obratite nam se s povjerenjem!

Po čemu je Optima rent drugačija od ostalih rent a car agencija?

Optima rent i članovi njenog tima žive za i sa kompanijom. Naša najveća snaga su naši djelatnici i naša filozofija poslovanja.

  • Klijent doista je na prvom mjestu
  • Dostupnost 0/24 nije fraza već stvarni poslovni model
  • Edukacija i briga za zaposlenike nije trošak već investicija
  • Fleksibilnost prema klijentu i zadovaljavanje njegovih potreba nije popuštanje već minimalni standard našeg poslovnog odnosa
  • Mi živimo od naših klijenata, a ne naši klijenti od nas, tako se i ponašamo
  • Nismo savršeni, ali uvijek i u svakom kontekstu tome težimo
  • Kritiku prihvaćamo kao “motivaciju” da budemo bolji i svakom klijentu hvala na tome, to nas čini boljim